خرید یو پی اس (UPS) فاراتل - لیست قیمت (14 مهر) | هامین صنعت

خرید یو پی اس (UPS) فاراتل - لیست قیمت (14 مهر) | هامین صنعت

خرید یو پی اس (UPS) فاراتل - لیست قیمت (14 مهر) | هامین صنعت

                                        

خرید یو پی اس (UPS) فاراتل - لیست قیمت منبع تغذیه (UPS) فاراتل (14 مهر 1401) | هامین صنعت

در این مطلب قصد داریم تا شما را با باتری‌ یو پی اس (UPS) فاراتل آشنا کنیم. با هامین صنعت همراه باشید تا هم درمورد یو پی اس و عملکرد آن بیشتر بیاموزید و هم از مزیت‌های باتری فاراتل با خبر شوید.

یو پی اس (UPS) یا سیستم تأمین انرژی بدون وقفه یک سیستم برقی است که مجهز به مدار هوشمند قطع و وصل جریان برق می‌باشد. این سیستم در واقع پس از قطع برق، انرژی ذخیره شده در باتری یو پی اس را بطور خودکار و در زمانی نزدیک به صفر وارد مدار برق می‌کند تا با استفاده از انرژی ذخیره شده موجود در باتری، گاها تا 8 ساعت برق مورد نیاز ساختمان بدون وقفه و بدون نوسان تأمین شود. امروزه این نوع سیستم دارای کاربردهای بسیار زیادی است و اکثر سیستم‌های مخابراتی، ایمنی، حفاظتی، پزشکی و آزمایشگاهی، دیتاسنترها، نظامی و سرورها به این سیستم نیاز داشته و برای تأمین بدون وقفه انرژی دستگاه‌های خود از آن استفاده می‌کنند. درواقع هدف اصلی و مهم باتری‌های یو پی اس این است که کاربر در هنگام قطعی برق شهری زمان کافی را داشته باشد تا دو کار مهم را انجام دهد:

  1. ذخیره تمام فعالیت‌های انجام شده در سیستم‌های کامپیوتری، رادیویی و غیره.
  2. خاموش کردن تجهیزات برقی از جمله کامپیوتر، یخچال، تلویزیون و غیره به روشی امن تا در نهایت آسیبی به دستگاه‌ها وارد نشود.
باتری یو پی اس فاراتل

باتری یو پی اس فاراتل هم از دستگاه‌های متصل به برق شهری محافظت می‌کند و از خراب شدن آنها جلوگیری می‌کند و هم به حفاظت از اطلاعات دستگاه‌های برقی نظیر کامیپوتر و لپ‌تاپ یا سیستم‌های مخابراطی و رادیویی کمک می‌نمایند. در صورت قطع برق یا تأمین انرژی لازم اجازه نمی‌دهد که در کارکرد وسایل برقی وقفه‌ای ایجاد شود، و در عین حال خیال شما را از بابت خرابی‌ها راحت می‌کند. 

باتری یو پی اس فاراتل دارای پارامتر‌های بهینه در موارد زیر است که باعث کیفیت و ماندگاری آن می‌شود:

  • میزان بازدهی بالا
  • تکنولوژی ساخت به‌روز
  •  وزن نسبتاً پایین
  • طول عمر بالا که برای دستگاه‌های یو پی اس اهمیت زیادی دارد
  • خدمات پس از فروش و سرویس‌دهی درجه یک که هامین صنعت آنرا تأمین می‌کند

 

باتری‌های سیلد اسید فاراتل علاوه بر موارد ذکر شده در بالا دارای کاربردهای زیر نیز می‌باشند:

  • در آسانسورها
  • لیفت‌تراک‌ها 
  • سیستم‌های برقی سولار و خورشیدی
  • ویلچرهای برقی
  • و ...

 

برای بازدید از یو پی اس فاراتل می‌توانید به صفحه محصولات بروید

همچنین برای مشاوره فروش یو پی اس فاراتل می‌توانید با پشتیبانی تماس بگیرید یا به صفحه تماس با ما بروید

تصویر کارخانه فاراتل

شرکت فاراتل در 28 خرداد سال 1352 به صورت رسمی تأسیس شد. اما باید بدانید که سوابق غیررسمی فعالیت شرکت فاراتل به چهار سال قبل بر می‌گردد که این شرکت با دو شرکت فاراده و تلفان در سال 1348 روابط تجاری داشت. این دو شرکت دارای سوابق عالی و معتبر در خدمت‌رسانی بودند. شرکت فاراتل به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان باتری یو پی اس شناخته می‌شود که محصولات باتری یو پی اس فاراتل با نام تجاری MAC در بازار به فروش می‌رسند. 

باتری‌های به فروش رسیده در شرکت فاراتل محصول بزرگترین و بهترین شرکت‌های باتری‌سازی اروپا هستند و از مزیت‌های آنها می‌توان به طول عمر بالا و بی‌نیازی از نگهداری و سرویس اشاره کرد. البته هامین‌صنعت پیشنهاد می‌کند که حتما از خدمات سرویس باتری در بازه‌های 3 تا 6 ماهه استفاده کنید تا طول عمر دستگاه فاراتل خود را به حداکثر برسانید. 

طراحی باتری‌های ups فاراتل به صورتی می‌باشد که این نوع باتری‌ها کاملاً در برابر لرزش، فشار، ضربه، اشتعال و غیره مقاوم‌سازی شده‌اند؛ و همچنین این باتری‌ها کاملاً آب‌بندی هستند به صورتی که حتی درصورت آسیب دیدن بدنه باتری، هیچ‌‌گونه مایه الکترولیت موجود در داخل آنها به بیرون نشت پیدا نخواهد کرد. درواقع اگر به دنبال خرید باتری یو پی اس هستید یکی از اولین گزینه‌های پیشنهادی تکنسین‌های هامین یو پی اس به شما، باتری یو پی اس (UPS) فاراتل با نام تجاری MAC می‌باشد. 

  1. باتری‌های یو پی اس فاراتل با شرایط آب و هوایی ایران نیز سازگاری کامل دارند و خیالتان از این بابت نیز راحت باشد. 
  2. این باتری‌ها دارای ظرفیت 9، 28، 42، 65، و 100 آمپر ساعت هستند که دارای کاربردهای مسکونی تا سازمانی می‌باشند. 
  3. برای مشاوره جهت خرید باتری یو پی اس فاراتل بر روی گزینه زیر کلیک کنید و مستقیماً با کارشناسان ما در ارتباط باشید. 

 

تماس مستقیم با مشاور خرید

 

در نهایت باید بگوییم که محصولات یو پی اس فاراتل دارای گوهینامه‌های زیر می‌باشند:

  1. گواهینامه بین‌المللی سیستم مدیریتی، ازجمله سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001، 
  2. سیستم مدیریت محیط زیست ISO 14001
  3. سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت OHSAS 18001

 

برای خرید باتری یو پی اس فاراتل می‌‌توانید تمام مشخصات اعم از لوکیشن، شماره‌های تماس ثابت و همراه و همچنین ایمیل ما را در صفحه تماس با ما پیدا کنید. 

 

تصویر شرکت فاراتل

کمی بیشتر درمورد شرکت فاراتل بدانیم:

توضیح: گفته می‌شود که این مطالب برگرفته از وبسایت تسلا می‌باشد

شرکت فاراتل زمانی پا به عرصه وجود گذاشت که هیچ نشانی از شرکت تولیدی ایرانی در حیطه تجهیزات الکترونیکی و دستگاه‌های الکترونیکی در میهنمان ایران وجود نداشت، بلکه حتی برندهای معروف امروزی در جهان نیز هنوز پدیدار نشده بودند. بله، فاراتل افتخار ایران در زمینه تجهیزات الکترونیکی است که پدربزرگ تمام شرکت‌های الکترونیکی در ایران است. 

فاراتل از همان آغاز تأسیس دارای یک شعار بود: «پیشرو صنایع الکترونیک در ایران». شرکت فاراتل دارای 40 سال سابقه درخشان بوده و با بهره‌مند بودن از متخصصان عالی‌رتبه همواره سعی کرده است تا به این شعار پایبند باشد و پیشگامی خود را در صنعت یو پی‌ اس (UPS) و ساید محصولات وابسته به آن با تلاش، نوآوری روزافزون، تحقیق و توسعه و با هدف میهنی آباد و سرافراز، همیشه حفظ کند.

آمار مربوط به شرکت فاراتل

  • در حال حاضر بیشتر از 5/4 میلیون ترانس و Stabilizer (استابیلایزر) یا تثبیت کننده نیرو در سراسر ایران نصب و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است و باید بدانید که بیشتر از 500 هزار دستگاه یو پی اس (UPS) فاراتل واگذار شده و مورد پشتیبانی سرویس‌کاران و توزیع‌کنندگان محترم قرار می‌گیرند؛ که در این بین هامین صنعت یکی از عرضه‌کنندگان معتبر شرکت فاراتل است که به حسن خدمتگذاری و سرویس‌دهی با کیفیت و ارزان مشهور است. 
  • شرکت فاراتل دارای 5000 نفر کارمند و شبکه نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در کل ایران است و از بین 500 کارمند این شرکت، 135 نفر با تحصیلات لیسانس و فوق لیسانس از نخبگان و فارغ‌التحصیل شده از دانشگاه‌های کشور هستند و باید بدانید که متوسط سن پرسنل این شرکت 26 سال است. یعنی این شرکت از نیروهای جوان، خلاق، تحصیل کرده و متخصص در شرکت خود استفاده می‌کند تا بتواند بهترین تولیدات و خدمات را ارائه کند. 
  • درحال حاضر 8500 متر مربع از مساحت این کارخانه به صورت خط تولید است که این میزان مساخت هنوز هم در حال بیشتر شدن است. 
  • شرکت یو پی اس فاراتل بیش از 80 مرکز خدمات پس از فروش در سراسر ایران است و همیشه در جهت ارتقاء سطح علمی و دانش فنی این مراکز، دوره‌های آموزشی، تحقیقاتی و علمی برگزار می‌کند. 
  •  
تصویر خط تولید شرکت فاراتل

 

شرکت پیشگام فاراتل در این 40 سال، دارای 5 دوره زمانی مختلف با 5 نقطه‌عطف بوده که در هر گام از این 5 دوره توانسته است پیشرفت‌های عظیمی در صنعت الکترونیک و یو پی اس و همچنین در خدمت‌رسانی به هم وطنان عزیز به وجود بیاورد:

در این مطلب، هامین صنعت قصد دارد تا این 5 نقطه عطف تاریخی در شرکت فاراتل را برای شما توضیح دهد:

پس اگر قصد خرید باتری یو پی اس (UPS) فاراتل را دارید می‌توانید هنوز هم با ما همراه باشید. 

 

دوره اول: شرکت UPS فاراتل در خلال سالهای 1348 تا 1356

1348 – شروع همکاری تجارت در بین دو شرکت فاراده و تلفان دو غول الکترونیک ایران 

1348 – طراحی، تولید و عرضة اولین محصول مشتریک فاراده و تلفان با نام تجاری تله باکس – telebox

1350 – طراحی و تولید اولین دستگاه صفربند تلفن در ایران – این اتفاق مصادف بود با افتتاح اولین خط ارتباطی مایکروویو (Microwave) بین شهرهای تهران، شیراز و اصفهان که انقلابی در این صنعت به حساب می‌آید

1352 – ادغام دو شرکت فاراده و تلفن و در نهایت تأسیس غول یو پی اس ایران فاراتل که ترکیبی از نام آن دو شرکت می‌باشد

1354 – طراحی، تولید و غرضه اولین دستگاه تلفن مولتی لاین الکترونیکی (electronic Multi-line device)؛ که در نهایت امتیاز آن به شرکت فرانسوی بارفون واگذاری شد

1355 – طراحی، تولید و عرضه تجاری اولین سیستم تأمین نیروی بدون وقفه یا همان یو پی اس (UPS) در ایران با نام تجاری فارامجیک که درواقع اولین دستگاه UPS کشور بود و سازمان‌ها و ادارات و بانک‌های ایران استقبال بی‌نظیری از آن کردند. 

1356 –  طراحی، تولید و عرضه ترانس‌های اتوماتیک یا خودکار به بازار که هدف از آنها حفاظت از یخچال و فریزر و دیگر دستگاه‌های الکترونیکی در ساختمان‌ها در برابر نوسانات و قطعی برق بود. از همان سال به بعد مدل‌ها و تکنولوژی‌های جدیدتر این محصول توسط خود شرکت فاراتل تولید شده و جزو بهترین ترانس‌های بازار بوده‌اند. حتما یکی از آنها را در منزل پدر و مادر یا پدربزرگ‌های خود دیده‌اید. در حال حاضر بیش از 5/4 میلیون از این دستگاه‌های ترانس در توان‌ها و مدل‌های گوناگون در منازل هم‌میهنان عزیزمان وجود دارد که هنوز از آنها استفاده می‌کنند. البته باید بدانید که این رقم یعنی 20 درصد تعداد کل خانوار‌های کشور ایران. 

تصویر یکی از یو پی اس های تولیدی شرکت فاراتل مدل فاران

دوره دوم: شرکت UPS فاراتل در خلال سالهای 1359 تا 1372

1360 – این دوره را می‌توان دوره خودکفایی کشور و رفع نیازهای ایران در این عرصه نامید که همه را مدیون شرکت یو پی اس فاراتل هستیم و در راستای تجهیزات الکترونیکی خدمات بسیاری به کشور عرضه کرد. 

1370 – از جمله محصولات تولید‌شده در شرکت فاراتل از سال 1370 می‌توان به طراحی، ساخت و عرضه دستگاه‌های آمپلی‌فایر صوتی از نوع Public Address با نام تجاری Mac180 اشاره کرد که کاربرد آن تقویت صدا بود. این دستگاه‌ها در سالهای بعد توسعه و تقویت یافت و در نهایت اکو آمپلی‌ فایرهای دیجیتال فاراتل تولید شدند که تا 2000 و 3000 وات قدرت داشتند. اما خب بر اساس سیاست‌های فاراتل که تمرکز آن بر روی طراحی و ساخت دستگاه‌های حفاظت از سیستم‌های برق، در دهه 80 تصمیم بر این شد که تولید این محصولات توقف پیدا کند؛ علی‌رغم کاربرد گسترده این محصولات در سازمان‌های دولتی و خصوصی مانند مساجد، مراکز فرهنگی، بیمارستان‌ها، بانکها، مدارس و غیره. 

1372 – از همین سال بود که طراحی و ساخت انواع استابیلایزر (Stabilizer) یا همان تثبیت‌کنند ولتاژ شروع شد. وظیفه این نوع دستگاه حافظت از سیستم‌های الکتریکی و الکترونیکی در برابر نوسانات و قطعی برق است که شرکت یو پی اس فاراتل آنرا در مدل‌ها و توان‌های متنوع در بازار عرضه کرد و تا کنون نیز این تولید و عرضه ادامه دارد. 

تصویر یکی از کارمندان فاراتل در حال کار

دوره سوم: شرکت UPS فاراتل در خلال سالهای 1373 تا 1380

در این دوره که یک دوره طلایی در دوران حضور شرکت فاراتل در بازار ایران می‌باشد، این شرکت به سمت طراحی و ساخت تخصصی و حرفه‌ای یو پی اس (UPS) یا همان منبع تعذیه بدون توقف حرکت کرد؛ خط تولید یو پی اس فاراتل با تکنولوژی‌ها و مدل‌های متنوع و با سرمایه‌گذاری کلان این شرکت آغاز به کار کرد تا سبد محصولات در این رده به نهایت کمال خود نزدیک‌تر شود. 

1373 – پس از سالها تجربه ارزشمند در تولید محصولات الکترونیکی و صنایع وابسته به آن، و آگاهی شرکت فاراتل از شرایط، مشکلات و ویژگی‌های شبکه برق شهری و صنعتی کشور، طراحی و ساخت آزمایشگاهی سیستم تأمین برق بدون وقفه یا یو پی اس (UPS) فرورزونانت در سال 73 توسط این شرکت آغاز شد. لازم به ذکر است که فاراتل فناوری ساخت این دسته از UPS ها برای اولین بار در ایران بومی‌سازی کرد و درنتیجه با راه‌اندازی خط تولید این محصول، ایران پس از آمریکا و آلمان در رتبه سومین کشور تولید کننده این دسته از UPS ها قرار گرفت. 

1374 – شرکت فاراتل تولید انبوه و عرضه باتری‌های یو پی اس (UPS) فرورزونانت را به بازار (با توان‌های 1000 تا 5000 ولت آمپر) در سال 1374 آغاز کرد؛ البته لازم به ذکر است که به خاطر ویژگی‌های خاص این محصول، تا به حال هنوز هم تولید و فروش یو پی اس‌های 3 و 5 کیلوولت آمپر در بازار ادامه دارد. شرکت فاراتل در تمام سال‌های فعالیت‌ خود با توجه به استانداردهای بالا و رضایت بالای مشترکین و مشتریان از این محصول، موفق به کسب تأییدیه‌ها و جوایز ویژه بسیاری از مراکز علمی تحقیقاتی شده است. 

1377 – طراحی، ساخت و عرضه اولین نوع از ups های میکروپروسسوری و هوشمند (smart and micro-processor UPS) ایران با نام تجاری SMART UPS. فاراتل این محصول را با هدف برآورده کردن نیازهای حاصل از گسترش و توزیع سریع و شدید رایانه‌های رومیزی و شخصی در ایران و در توان 400 و 425 ولت آمپر ساعت تولید کرد. این نوع یو پی اس در سالهای بعد ارتقاء داده شد و در توان‌ها و مدلهای پیشرفته‌تر تولید گردید. 

1378 – در این سال شرکت فاراتل از یو پی اس های میکروپروسسوری فرورزونانت رونمایی کرد. 

لازم به ذکر است که از زمان آغاز تولید یو پی اس در سال 1374 و پس از آن میکروپروسسوری شدن آنها، شرکت فاراتل شروع به طراحی، اجرا و تولید انبوه سیستم‌های نرم‌افزاری مدیریت و کنترل UPS تحت نام UPS Wingpro کرد؛ و می‌بینیم که از آن دوره تا به امروز این دسته از محصولات رشد و ارتقاء بسیار زیادی پیدا کرده‌اند. 

1380 – (1) اوایل سال 80 شمسی، سال ظهور یو پی اس‌های هوشمند سینوسی با فناوری Line Interactive بود که به مدل‌های Smart Sine Plus یا به اختصار یو پی اس‌های SSP مشهور شدند. 

(2) همچنین در سه ماهه آخر سال 80 شرکت فاراتل یو پی اس های هوشمند سنیوسی با فناوری Online Double Conversion از نوع Transformer Less را با مدل تجاری Smart Double Conversion یا به اختصار SDC تولید کرد. لازم به ذکر است که این دو محصول نقطه عطف خاصی در گسترش تولیدات فاراتل ایجاد کردند. 

تصویر یکی از دستگاه های یو پی اس فاراتل

دوره چهارم: شرکت UPS فاراتل در خلال سالهای 1382 تا 1389

در این دوره روند رو به رشد شرکت فارال در دوره سوم ادامه پیدا کرد؛ درنتیجه سبد محصولات یو پی اس، محصولات الکترونیک، سیستم‌های مدیریت کیفیت و سیستم‌های نرم‌افزاری و غیره به توسعه خود ادامه داد. این دوره، دوره اوج فاراتل بود و بزرگ‌ترین جهش‌های خود را در همین دوران به انجام رساند. 

1382 – در سال 82 سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001: 2000 در فاراتل مستفر شد و مجوز و گواهینامه آن برای فاراتل ثبت گردید.

1383 – در این سال فاراتل انواع مختلف کابینت یا محفظه‌های باتری‌های خشک را تولید کرد و همچنین اولین سری از کابینت‌های باتری شارژدار را نیز به بهره‌برداری رساند. 

1386 – در دهم تیرماه 1386 (مصادف با روز صنعت و معدن) وزیر مخترم صنایع و معادن وقت تندیس و لوح واحد صنعت نمونه را با توجه به حسن مدیریت و تلاش مجدانه کارکنان در مسیر کارآفرینی، به شرکت فاراتل اعطا کرد. سالها تلاش مستمر این شرکت در راستای ارتقاء صنعت الکترونیکی کشور در این سال نمود بسیار بیشتری پیدا کرد. 

1386 – طراحی و ساخت اولین Stabilizer میکروپروسسوری با ویژگی‌ها و مشخصات منحصربفرد که با عنوان STB12000 شناخته می‌شد، به انجام رسید. این استابیلایزر در نوع خود بسیار خاص و پرکاربرد بود. 

1388 – در این سال اداره کار و امور اجتماعی استان تهران، شرکت فاراتل را به‌ عنوان واحد نمونه تولیدی برگزید و همچنین تندیس و لوح تقدیر ارزشمندی را تقدیم مدیرعامل شرکت کرد. 

1389 – (الف) در سال 89، بعد از سالها پژوهش و تلاش مجدانه، شرکت یو پی اس فاراتل برای اولین بار در خاورمیانه و به صورت کاملا بومی، نسل جدید یو پی اس های دیجیتال را با دو تکنولوژی Line Interactive و On-Line Double Conversion و با اسامی Cadillac تولید کرد؛ واژه کادیلاک در زبان فارسی به معنای بی‌نظیر می‌باشد. 

(ب) سیستم مدیریت کیفیت یا ISO فاراتل به نسل ISO 9001: 2008 ارتقاء پیدا کرد. 

(پ) در سال 1389 بود که اولین شعبه شرکت یو پی اس فاراتل در اصفهان افتتاح و راه‌اندازی شد. 

تصویر یکی از دستگاه های یو پی اس فاراتل مدل پرنس یا Prince

دوره پنجم: شرکت UPS فاراتل در خلال سالهای 1390 تا امروز

این دوره، دوره شکوفایی حداکثری فاراتل، دوره رقابت و هم‌افزایی با فناوری روز دنیا و بومی‌ سازی این فناوری در ایران بوده است. یکی از ویژگی‌های اساسی این دوران، تغییرات اساسی و کلی در نما و کاربری ظاهری محصولات فاراتل بوده است. همچنین در دوره پنجم و با توجه به پیشرفت‌های روزافزون در تمام تکنولوژی‌های دنیا، شرکت یو پی اس فاراتل نیز توجه ویژه‌ای به نیازهای جدید کاربران و تغییرات در فناوری و کاربری سایر محصولات مرتبط با یو پی اس، استابیلایزر و سایر محصولات فاراتل، داشت. به همین ترتیب، محصولات فاراتل هم در ظاهر و هم در باطن و عملکرد، همگام با تمام محصولات به‌روز اروپایی و آمریکایی حرکت کرده است و تمام نیازهای کشور را در این رده از محصولات برآورده می‌کند. 

1390 – 

(الف) بهبود و ارتقاء طراحی محصولات یو پی اس و کابینت باتری‌های مدل Small Footprint

(ب) طراحی و ساخت اولین مدل از UPSهای سه ‌فاز کشور با نام کادیلاک سه فاز یا (3-phase Cadillac) آن هم با فناوری DSP Full Digital

(پ) طراحی، ساخت و ارائه اولین ترانس‌های اتوماتیک دیجیتال مخصوص به یخچال با عنوان DigiPower6

(ت) افزودن یک قابلیت دیگر به یو پی اس های (UPS) 10 کیلوولت آمپر فاراتل تحت عنوان قابلیت پارالل یا موازی شدن این یو پی اس‌ها 

(ث) افزودن قابلیت Redundancy به UPS های 10 کیلوولت آمپر فاراتل

(ج) طراحی و ساخت اولین مدل از تابلو کنترل خروجی UPS با نام Manual Bypass یا به اختصار MBS

(چ) افزوده شدن ویژگی‌های ضریب توان خروجی 1 (Output Power Factor) در UPS های مدل DSS

(ح) ساخت و عرضه مبدل‌های سریال به شبکه با پشتیبانی کامل از زبان فارسی به بازار

(خ) طراحی و ساخت سیستم نرم‌افزاری بسیار قدرتمند با نام Fara Monitor که وظیفه آن مدیریت متمرکز UPS های نصب شده در گستره های جغرافیایی وسیع می‌باشد (مثلا در کل کشور)

(د) طراحی و ساخت انبوه سری جدید Line-Interactive UPS با نام تجاری VENUS که قابلیت‌های ویژه‌ای داشت

1392 – افزایش و گسترش پژوهش‌ها و تحقیقات در حوزه باتری و انتخاب فاراتل به‌ عنوان یکی از ده تولیدکننده برتر باتری‌های خشک سیلد اسید در جهان به خاطر تولید باتری مدل MACUPS با حداکثر استانداردهای کیفی و ایمنی در سطح دنیا

1396 – طراحی، ساخت و عرضه نسل جدید Stabilizer های شرکت فاراتل با نام Prince به معنای شاهزاده. محصولات مدل پرنس مخصوص به مصرف‌کنندگان خانگی طراحی و غرضه شده‌اند که به خاطر کیفیت و استاندارد بالایی که دارند، احتمالا در آینده تنوع تولید آنها برای مصارف شرکتی و سازمانی نیز خواهیم بود. 

1397 – 

(الف) در سال 97 نیز به پاس سالها تلاش صادقانه در راستای ارتقاء صنعت الکترونیک و یو پی اس کشور، وزارت صنایع تندیس طلایی روز ملی صنعت و معدن و همچنین لوح «پیشکسوت برتر صنایع الکترونیک ایران» را به شرکت فاراتل اعطا کرد. 

تصویر هیئت مدیره شرکت فاراتل

(ب) ارتقاء سیستم مدیریت کیفیت ISO در شرکت فاراتل به ISO 9001: 2015

(پ) طراحی  و تولید یک مدل یو پی اس (UPS) با عنوان DSS-1500BW با قابلیت نصب روی دیوار و مجهز به باتری داخلی که برای مصارف خانگی و فروشگاهی یک گزینه واقعا ایده‌آل و مقرون به صرفه است. 

(ت) طراحی UPS مدل LIFT برای سیستم‌های حیاتی BLACKOUT در آسانسورها و بهبود قابل توجه امکانت در این مدل یو پی اس در مقایسه با یو پی اس های مشابه خارجی

(ج) طراحی محصولی جدید با عنوان Automatic Transfer Switch(ATS)

 

و اینها تنها مواردی کلی از پیشرفت‌ها و تلاش‌های شبانه روزی شرکت فاراتل می‌باشد. 

لیست قیمت محصولات یو پی اس فاراتل

لیست قیمت جدید یو پی اس فاراتل:

متاسفانه به دلیل نوسانات قیمت دلار و وابسته بودن این محصول به قیمت ارز، هامین صنعت مانند گذشته قادر به ارائه لیست قیمت ثابت به شما مشتریان عزیز نمی باشد. شما عزیزان می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را از قیمت‌های روز این محصولات آگاه سازند. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان برای خرید و سرویس دهی تماس بگیرید. 

 

مطالب مرتبط

آموزش نگهداری از باتری یو پی اس

سیستم برق یو پی اس UPS چیست؟

یو پی اس برند تسکام tescom

یو پی اس برند یوفو ufo

باتری هیتاکو

 

شرکت هامین صنعت با ارائه انواع یو پی اس (یو پی اس صنعتی ، یوپی اس خانگی ، یو پی اس اداری)، استابلایزر و انواع باتری  در خدمت تمامی ادارات و سازمان ها و عموم مشتریان می باشد.  برای اطلاع بیشتر در ارتباط با خرید یو پی اس، نگهداری از یو پی اس و مشاوره می توانید از صفحه تماس با ما  نمایید یا با شماره ۰۲۱۸۸۴۰۵۱۵۹  در تهران تماس حاصل فرمایید.

 

هامین صنعت ارائه دهنده راهکارهای برق اضطراری در صنعت و IT



شرکت فناوران صنعت هامین با سالها تجربه در ساخت و تأمین باتری های یو پی اس، یکی از شرکت های معتبر و خوشنام در فروش انواع باتری های ups و تأمین خدمات جانبی این محصول است. برای مشاوره، اطلاع از قیمتها و خرید تماس بگیرید.