انتخاب و نصب انواع استابلایزر Stabilizer – جدیدترین اطلاعات 2022

انتخاب و نصب انواع استابلایزر Stabilizer – جدیدترین اطلاعات 2022

انتخاب و نصب انواع استابلایزر Stabilizer – جدیدترین اطلاعات 2022

                                        

انتخاب و نصب انواع استابلایزر Stabilizer – جدیدترین اطلاعات 2022

طراحی و نصب انواع استابلایزر چگونه است؟ استابلایزر چطور نصب می‌شود؟ آموزش نصب استابلایزر. استابلایزر را چطور نصب می‌کنند؟ اینها سؤالاتی است که در این مقاله به آنها پاسخ خواهیم داد. با هامین صنعت همراه باشید. 

به نظر شما نصب استابلایزر یک کار سخت، مهم و نیازمند توانایی‌های فنی و سخت است؟

معرفی استابلایزر

استابلایزرها دستگاه‌های محافظی هستند که با قدرت و توانایی بسیار بالایی که دارند می‌توانند مانع نوسانات برقی شوند و در صورت بروز نوسانات نیز می‌توانند، آنرا جبران کرده و برق پایداری برای شما فراهم کنند؛ البته به شرطی که قبل از خرید و نصب آنها یک سری اصول علمی و فنی را رعایت کرده باشید. 

دستگاه استابلایزر

در بازار انواع مختلفی از دستگاه استابلایزر وجود دارد که هر یک دارای مشخصه‌ها و ویژگی‌های فنی خاص خود هستند. برای خرید و طراحی سیستم استابلایزر شما باید به این سؤال مهم پاسخ دهید:

دقیقاً به کدام یک از توانایی‌ها یا ویژگی‌های استابلایزر نیاز دارم؟

با پاسخ به این سؤال می‌توانید مدل و برند استابلایزر مناسب را انتخاب کرده و بهترین خرید ممکن را داشته باشید.

ممکن است با مطالعه مطالب و اطلاعات مختلف درمورد stabilizer ابهامات و نقطه کورهای زیادی در ذهن شما ایجاد شود. اما باید بدانید که دستگاه‌‌های استابلایزر با مدل‌های مختلفی که دارند، کاربردهای متفاوتی نیز خواهند داشت و همیشه باید به کمک یک کارشناس و مطالعه مقالات مختلف دست به انتخاب بزنید. 

دستگاه تثبیت کننده ولتاژ برق

طراحی استابلایزر

می دانید که دستگاه‌های برقی از برق 220 ولت شهری برای عملکرد خود استفاده می کنند. اما بعضی از دستگاه ها از ولتاژهای دیگری نزدیک به 220 ولت نیز استفاده می کنند، اما این امر خیلی رایج نیست. برق شهری دارای نوسانات است و همیشه یک ولتاژ برق یکنواخت و ثابت نخواهیم داشت. وقتی ولتاژ برق نوسان پیدا می کند، مشکلات مختلفی ممکن است برای دستگاه های برقی ما به وجود بیاورد. ازجمله این مشکلات می توان به این موارد اشاره کرد:

  1. کاهش راندمان دستگاه
  2. استهلاک شدید دستگاه
  3. سوختن و از کار افتادن
  4. آسیب به قطعات داخلی و نیاز به تعمیرات
تصویر دستگاه استابلایزر کوچک

بله، استابلایزر در اینجا کاربرد پیدا می کند. طراحی استابلایزر می توانند با توجه به نیازهایی که ما داریم، متفاوت باشد. مثلاً برخی استابلایزرها مخصوص ولتاژ، جریان، قطعی لحظه‌ای برق و یا مخصوص توان خروجی سیستم عمل می کنند.

در مواقعی که ولتاژ برق افت بسیار زیاد دارد و یا برعکس افزایش بیش از حد پیدا می کند، ممکن است به وسایل و دستگاه های برقی آسیب های شدید و جبران ناپذیر بزند. این مسئله به این دلیل اتفاق می افتد که وسایل برقی قادر به تحمل نوسانات در جریان و ولتاژ برق نیستند. شرکت های گارانتی نیز مشکلات مربوط به افت یا افزایش ولتاژ را شامل دریافت خدمات نمی دانند. در این شرایط است که به طراحی اصولی استابلایزر نیاز پیدا می کنید. با راه اندازی یک سیستم استابلایزر در منزل یا محل کار دیگر خیالتان راحت است که نوسانات برق نمی تواند به دستگاه های برقی شما که بعضا بسیار گران قیمت نیز هستند، آسیبی وارد کند. 

طراحی و نصب استابلایزر در محیط های صنعتی

در اینجا به عنوان مثال در یک کارخانه یک خط تولید صنعتی داریم که دستگاه های الکترونیکی حساسی در آن مشغول به کار هستند. این دستگاه ها نسبت به جریان و ولتاژ برق حساسیت بالایی نشان می دهند. در این خط تولید نوسانات در جریان برق می‌تواند باعث ایجاد خطا یا باگ در سیستم دستگاه‌ها شود. اگر در چنین شرایط سیستم متوقف نشود و با وجود خطا کار کند، ممکن است مواد اولیه زیادی از بین برود و محصولات ناقصی تهیه گردد. در این شرایط ارزش وجود استابلایزر یا تثبیت کننده را درک خواهیم کرد. وجود سیستم استابلایزر در برخی محیط ها نظیر خط تولید ارزش بسیار بالایی دارد. می دانید که اگر یکی از دستگاه ها در چنین شرایطی خراب شود یا آسیب ببیند هزینه تعمیر آن یا خرید یک دستگاه جدید بسیار گزاف خواهد بود. البته اینها در شرایطی است که توقف چند روزه یک خط تولید به خاطر خرابی خود می تواند با کاهش تولید آسیب اقتصادی زیادی وارد کند.

تصویر دستگاه استابلایزر خانگی

در این شرایط، وجود دستگاه های استابلایزر اهمیت حیاتی پیدا می کند چرا که در واحدهای صنعتی عمده دستگاه ها و تجهیزات به یک برق با ثبات برای عملکرد بهینه خود نیاز پیدا می کنند. پس می بینیم که وجود استابلایزر در محیط های صنعتی که دستگاه های آن دارای حساسیت نسبت به افت و خیز جریان برق هستند، یک امر بسیار ضروری است. دستگاه استابلایزر قادر است تا یک برق بدون نوسان و باثبات را برای شما فراهم کند و خیالتان را راحت می کند که تجهیزات برقی شما در شرایط افت و خیز ولتاژ برق آسیبی نخواهند دید. 

اگر صاحب صنایع خاصی هستید یا در شرکت خود به دستگاه تثبیت کننده جریان برق یا استابلایزر نیاز دارید بر روی تماس مستقیم کلیک کنید.

تماس مستقیم با هامین صنعت

مهم ترین نکات در طراحی و نصب استابلایزر در محیط های صنعتی

اکنون که متوجه شدید دستگاه استابلایزر چه کاربردهای دارد، هامین صنعت بر خود واجب می داند که به چند نکته برای خرید این دستگاه اشاره کند. با دانستن این نکات با دید بازتر و با آگاهی بیشتری اقدام به خرید می کنید و قطعاً دستگاهی خریداری می کنید که بهترین کاربرد را برای محیط مورد نظر شما خواهد داشت. 

• توان خروجی استابلایزر

توان خروجی استابلایزر یکی از مهم ترین نکاتی است که در هنگام خرید و انتخاب دستگاه باید به آن اشاره کنید. در صورتی که توان خروجی استابلایزر با تجهیزات برقی شما سازگاری کامل نداشته باشد، خرید آن فایده ای برایتان نخواهد داشت. برای خرید استابلایزر مخصوص به دستگاه های خود باید به درجه بندی ها و ویژگی های تجهیزات برقی خود توجه کنید و دستگاهی متناسب با آنها خریداری کنید. برخی از این درجه بندی ها و ویژگی ها شامل این موارد می شود: کیلوولت آمپر، کیلو وات، و آمپر. تمامی این موارد اهمیت اساسی دارند و نباید به آنها توجه کنید. البته در صورتی که در هنگام خرید فروشنده به شما گفت به درجه بندی هایی مثل آمپر توجه نکنید، باید به حرف او شک کنید و بهتر است از او خرید انجام ندهید. چرا که این درجه بندی ها اهمیت اساسی دارند.

تصویر دستگاه استابلایزر سه فاز اتوماتیک جهت آشنایی بیشتر

• تعداد فاز خروجی استابلایزر

تعداد فازهای خروجی استابلایزر با توجه به دستگاه هایی تعیین می شود که قرار است به آن متصل باشد. رعایت کردن این مسئله کمک می کند که استابلایزر از پس پشتیبانی از تمام تجهیزات برقی شما بر بیاید. این نکته نیز اهمیت بالایی دارد. 

• قابلیت های فنی استابلایزر

هر دستگاه استابلایزر با توجه به کاربرد و ساختارش، دارای یک سری ویژگی ها و قابلیت های فنی است. در هنگام خرید باید به تک تک این موارد توجه کنید تا دستگاهی که می خرید، کاملا همساز و متناسب با نیاز شما و کاربری که از آن انتظار دارید باشد. البته با توجه به تخصصی بودن برخی ویژگی ها می توانید در این مورد از متخصصان هامین صنعت کمک بگیرید. 

نصب استابلایزر توسط نیروهای ماهر

باید بدانید که برای اطمینان از کار کردن و اثربخش بودن استابلایزر ضروری است که قطعا یک نیروی ماهر و متخصص آنرا برای شما نصب کند. افراد متخصص با توجه به دانشی که دارند و بر اساس تجربه چند ساله نسبت به مسائل مختلف مربوط به نصب آگاهی دارند و در ضمن نصب آنها شامل گارانتی می شود که این باعث می شود خیالتان راحت باشد که دستگاه به صورت درست و کاربردی نصب می شود. هامین صنعت با تأکید به شما توصیه می کند که به این امر مهم توجه داشته باشید تا خدای ناکرده به دستگاه های خود آسیب نزنید و به جای درست کردن ابرو، چشم را نیز کور نکنید!

تصویر دستگاه استابلایزر خودکار

فراموش نکنید که هر کسی تخصصی دارد و همه نمی توانند از همه امور سر در بیاورند، پس با خیال راحت روی صندلی بنشینید و کار را به ما بسپارید.

 

خرید دستگاه اصلی با گارانتی معتبر یک امر ضروری است

اگر می خواهید خیال خود را از بابت کیفیت و اصالت دستگاه راحت کنید، حتما استابلایزر را از شرکت هایی خریداری کنید که گارانتی معتبری را همراه با آن ارائه می کنند. حتما از فروشنده درمورد گارانتی دستگاه سؤالات دقیق بپرسید و مطمئن شوید که گارانتی معتبر است. با داشتن گارانتی معتبر، هرگونه خرابی احتمالی و مشکلات احتمال در دستگاه استابلایزر، ضمانت خواهد شد و شرکت دربرابر آن مسئول است. هامین صنعت با ارائه بهترین دستگاه ها با گارانتی درجه یک آماده است که هر دستگاهی که شما بخواهید را با بهترین گارانتی در اختیارتان قرار دهد. 

ارسال رایگان استابلایزر stabilizer توسط هامین صنعت

هامین صنعت دستگاه های استابلایزر را به صورت رایگان برای مشتری ارسال می کند و در صورتی که از متخصصان خودمان برای نصب استفاده کنید نیز متخصص خود دستگاه را به محل کار یا آپاراتمان شما می آورد و در همانجا نصب می کند و شرایط نگهداری و نکات ایمنی مربوط به آنرا نیز بررسی و به شما توضیح می دهد. متخصصان هامین صنعت با نصب دستگاه به بهترین روش و فراهم کردن شرایط اصولی و درست برای استابلایزر، به افزایش عمر و کارایی دستگاه شما کمک می کنند. همچنین خدمات سرویس های دوره ای هامین صنعت نیز از نازل ترین قیمت و بهترین خدمان برخوردار است که پیشنهاد می کنیم حتما از آن استفاده کنید. 

برای دریافت مشاوره درمورد خرید و نصب استابلایزر، کلیک کنید.

تصویر دستگاه استابلایزر صنعتی

 

نتیجه گیری هامین صنعت از طراحی و نصب استابلایزر Stabilizer

خب نکات مربوط به انتخاب، طراحی و نصب استابلایزر را برای شما شرح دادیم. متوجه شدیم که یکی از بهترین دستگاه ها برای محافظت از تجهیزات برقی در آپارتمان، خط تولید صنعتی و سازمان ها، استابلایزر است. این دستگاه دارای مدل ها و انواع مختلفی است که باید با توجه به ویژگی ها و امکانات مورد نیاز اقدام به خرید کنید. خرید استابلایزر از فروشگاه های معتبر اهمیت زیادی دارد و باید دستگاه گارانتی معتبری نیز داشته باشد. پس مراقب باشید، فریب ارزانی و یا خدمات پوچ را نخورید و حتما به یک شرکت معتبر با پشتیبانی و خدمات برجسته برای خرید استابلایزر رجوع کنید. 

اگر سؤالی دارید یا به مشورت نیاز دارید، با کارشناسان هامین صنعت تماس بگیرید

 

مطالب مشابه:

خرید یو پی اس فاراتل

سیستم برق یو پی اس چیست؟

نحوه نگهداری از باتری یو پی اس.

محصولات

شماره تماس های کارشناسان هامین صنعت: 

09124612095

 

021-88461170



شرکت فناوران صنعت هامین با سالها تجربه در ساخت و تأمین باتری های یو پی اس، یکی از شرکت های معتبر و خوشنام در فروش انواع باتری های ups و تأمین خدمات جانبی این محصول است. برای مشاوره، اطلاع از قیمتها و خرید تماس بگیرید.