یو پی اس تسکام (Tescom) را بیشتر بشناسید – آپدیت آبان 1401

یو پی اس تسکام  (Tescom) را بیشتر بشناسید – آپدیت آبان 1401

یو پی اس تسکام (Tescom) را بیشتر بشناسید – آپدیت آبان 1401

                                        

یو پی اس تسکام

یو پی اس تسکام یا tescom ups یک برند معتبر ترکیه ای است که کارخانه آن در شهر ازمیر قرار گرفته است. شرکت یو پی اس تسکام در سال 1986 تأسیس شد؛ و البته علت تأسیس آن نیز نیاز شدید سازمان ها و شرکت های ترکیه ای به عدم نوسان و وقفه در برق بود. تسکام پس از تأسیس اقدام به تولید محصولات مرتبط با منبع تغذیه یو پی اس برای مصارف مختلف کرد. برخی محصولات این شرکت شامل سوئیچ انتقال استاتیک (STS)، یکسوسازها، پنل‌های خورشیدی تسکام، یو پی اس ups، یکسوسازها، اینورترها، استابلایزرها و غیره، می‌شوند. 

یو پی اس تسکام

تسکام اگرچه معروف ترین شرکت منبع تغذیه و یو پی اس ups در جهان نیست، اما یک ویژگی مهم دارد. ویژگی تسکام، انعطاف پذیری آن است یعنی تنها به استانداردهای محصولات توجه نمی کند بلکه نیازهای مشتریان را در اولویت کار خود قرار می دهد. 

یو پی اس TESCOM پیشرو در صنعت یو پی اس

همانطور که گفتیم شرکت تسکام در ازمیر ترکیه و با هدف فعالیت در حیطه «الکترونیک قدرت» و بر اساس نیازهای موجود به انرژی بدون وقفه و نوسان تاسیس شد. این شرکت در سال 1986 یو پی اس را معرفی کرد و دستگاه های آن نیاز به منبع تغذیه اضطراری را کاملا با توجه به توسعه روزافزون فناوری های کامپیوتری برآورده می کنند.

یو پی اس تسکام در نمایشگاه

شرکت تسکام دارای استانداردهای کیفی ISO14002 و OHSAS: 18001 در تولید منبع تغذیه بدون وقفه ups می باشد. بیش از 200 پرسنل دارد و شرکت آن در یک سایت صنعتی وسیع در منطقه ای در ازمیر می باشد.

این شرکت در فرایند تولید و پشتیبانی تست کنترل کیفی بسیار دقیق و سخت گیرانه دارد و واحد خدمات نیز به دقت بازخوردهای مشتریان را بررسی می کنند، از پیشنهادها استقبال می کنند و توصیه های منطقی را در واحدهای تولید و تحقیق و توسعه مورد بررسی قرار می دهند.

ویژگی های یو پی اس تسکام

تسکام، یو پی اس های صنعتی (industrial ups) را در دو دسته (3:1) و (3:3) تولید می نماید که دارای توان های 10 تا 30 کیلو ولت آمپر هستند.  این یو پی اس های تسکام دارای ترانس های ایزوله و بازده تا 91 درصد هستند، مجهز به نمایشگر LCD می باشند و همچنین توان آنها 10-15-30 است. از دیگر ویژگی ها و مزیت های یو پی اس تسکام می توان به این موارد اشاره کرد: حساسیت بالا، دامنه عریض برای ولتاژ ورودی، قابلیت راه‌اندازی بدون نیاز به برق شهری، کنترل هوشمند و غیره. یکی از مهم ترین ویژگی های این دستگاه ها نیز این است که به دلیل وجود دامنه عریض برای ولتاژ ورودی، بای پس استاتیک و حفاظت تمان اتوماتیک را تضمین می کنند. یک ویژگی مهم دیگر نیز راه اندازی خودکار بعد از برگشت برق و مدیریت فوق پیشرفته و هوشمند شارژ و باتری است. 

کارخانه یو پی اس تسکام

معرفی بیشتر شرکت یو پی اس تسکام tescom ups

همانطور که می دانید شرکت تسکام در زمینه تولید انرژی بدون وقفه، یو پی اس و منبع تغذیه فعالیت می کند. اولین تولیدی شرکت تسکام، دستگاه های اینورتر invertor و دستگاه های الکترونیکی بوده است و چند سال بعد از آغاز به کار نیز خط تولید یو پی اس یا منبع تأمین برق اضطراری را راه اندازی کرد. 

یکی از ویژگی های مهم شرکت یو پی اس تسکام این است که این شرکت توجه زیادی به محیط زیست و پایداری آن دارد، درنتیجه از محصولاتی استفاده می کند و محصولات برقی تولید می کند که کمترین آسیب را به محیط زیست وارد می کنند.

مشخصات و ویژگی های کامل دستگاه یو پی اس تسکام

یو پی اس های برند تسکام (tescom ups) با رنگ سفید با فناوری ON LINE-Double Conversion و با توان های نامی مختلف ساخته شده اند. این یو پی اس ها بهترین کیفیت را داشته و مطابق با استانداردهای روز دنیا هستند. توان های نامی این یو پی اس تسکام tescom برابر با 100000، 120000، 160000، 200000، 250000، و 300000 می باشد.

راهنمای یو پی اس تسکام

تعهدات اصلی شرکت tescom یو پی اس تسکام در قبال مشتریان

  1. بنا بر سیاست گذاری های شرکت معتبر تسکام، از جمله وظایف این شرکت برای کسب رضایت مشتریان و جلب نظر آنها می توان به این موارد اشاره کرد:
  2. پشتیبانی 24 ساعته و اکثرا رایگان
  3. نظارت دقیق بر فعالیت ها و روندهای تولید محصولات یو پی اس تسکام در کارخانه
  4. جلب رضایت مشتریان و کسب استانداردهای بالا با انجام دادن کنترل کیفی و آزمایشات تکمیلی فراوان
  5. توجه دقیق به بازخورد مشتریان پس از خرید و تعیین میزان رضایت آنها
  6. پشتیبانی دقیق، بی نقص و واقعا سریع
  7. نظارت از راه دور برای برخی از محصولات شرکت یو پی اس تسکام
فناوری یو پی اس و منبع تغذیه تسکام

مدل های یو پی اس شرکت تسکام tescom

شرکت پیشرفته تسکام tescom برای هر نوع نیازی یو پی اس تولید می کند. درنتیجه قادر بوده است که رضایت مشتریان را تمام و کمال جلب کند و با وجود سیستم کنترل هوشمند از راه دور مخصوص دستگاه های دارای حساسیت بالا، درجه محبوبیت بالایی از نظر کیفیت خدمات کسب کرده است. درنتیجه این شرکت با اینکه در ترکیه قرار گرفته است، اما یکی از بهترین شرکت های تولید یو پی اس ups و انواع استابلایزر، و غیره است. 

لیست انواع یو پی اس های شرکت تسکام tescom:

  • یو پی اس تسکام آنلاین سری KR – TESCOM online ups KR series
  • یو پی اس سری لاین اینتراکتیو تسکام – tescom line interactive series ups
  • یو پی اس تسکام آنلاین سری FR - TESCOM online ups FR series
  • یو پی اس صنعتی تسکام سه فاز آنلاین سری AJ300 – tescom industrial ups 3-phase online AJ300 series
  • یو پی اس تسکام TESCOM سه فاز به تک فاز آنلاین سری AJ200 - tescom industrial ups 3-phase:1phase online AJ200 series
  • یو پی اس تسکام آفلاین سری ال سی دی LCD – off line tescom ups LCD series
دستگاه یو پی اس تسکام

فروش، تأمین و خدمات نگهداری یو پی اس تسکام TESCOM توسط شرکت هامین صنعت

شرکت هامین صنعت به عنوان یکی از نمایندگان فروش یو پی اس TESCOM افتخار دارد که به صورت شبانه روزی و در هفت روز هفته از محصولات یو پی اس تسکام پشتیبانی فنی به عمل می آورد. البته یکی از مهم ترین خدمات هامین صنعت با پرسنل مجرب و متخصص خود این است که تعمیرات و نگهداری های دوره ای را برای محصولات تسکام ارائه می کند تا خیالتان از هر نظر بابت حفظ و نگهداری و عملکرد یو پی اس راحت باشد. قطعات یدکی مورد استفاده توسط سرویس کاران هامین صنعت کاملا اصل و با گارانتی هستند و بهترین سرویس ها را برای شما عزیزان فراهم می کنیم. 

همچنین در خدمات دوره ای مواد مختلف و مصرفی که عمرشان محدود است مانند باتری، خازن دی سی DC، کنتاکتور و فن تعمیر و یا تعویض می شوند و درنتیجه هامین صنعت وجود یک منبع تغذیه سالم و همیشگی را برای شما تضمین می کند. به این صورت ما احتمال ایجاد اخلال در سیستم یو پی اس را برای شما به حداقل می رسانیم.

چرا یو پی اس تسکام TESCOM را از هامین صنعت بخریم؟

  1. ارائه بهترین خدمات پس از فروش در محل
  2. تخفیف ویژه و دوره ای به مشتریان نقدی
  3. نظارت از راه دور دستگاه های حساس و دارای قرارداد خاص
  4. ارائه گزارش های دوره ای به مشتریان محترم در رابطه با سیستم های نگهداری شده
  5. ارزان ترین قیمت بازار برای یو پی اس ها و بهترین خدمات 
یو پی اس تسکام tescom

خدمات فنی یو پی اس تسکام tescom ups توسط هامین صنعت

  • فروش انواع مدل های تسکام
  • نصب و راه اندازی دقیق دستگاه توسط متخصص
  • ارائه بهترین خدمات نگهداری با هزینه های پایین و ارائه ضمانت نامه
  • ارائه آموزش آنلاین و حضوری برای استفاده از دستگاه به مشتریان تسکام
  • قرار داد منصفانه تعمیر و نگهداری با مشتری بسته به نیاز و با حداقل قیمت پس از اتمام مدت زمان گارانتی
  • تأمین و راه اندازی باتری های اضافی و تقویتی
  • خدمات رایگان عالی نظیر حمل و نقل رایگان برای خرید دستگاه یا تعویض آن
  • ارائه خدمات سازمانی و حساس بزرگ با بهترین متخصصان نصب و راه اندازی
  • قراردادهای ویژه و منصفانه برای تعمیر و نگهداری یا تعویض دستگاه ها
tescom ups banner

لیست قیمت یو پی اس تسکام tescom

مشتریان عزیز که قصد خرید یو پی اس مارک تسکام را دارید به استحضار می رسانیم که در گذشته لیست قیمت دقیق این محصولات را منتشر می کردیم، اما امروزه به دلیل نوسانات شدید قیمت دلار مجبور به استعلام لحظه ای قیمت ها هستیم. بنابراین برای اطلاع از قیمت انواع محصولات یو پی اس تسکام و یا دریافت مشاوره رایگان می توانید با مشاوران و متخصصان هامین صنعت در تماس باشید.

 

تماس با واحد فروش: 09124612095

واحد مشاوره و فروش هامین صنعت به صورت شبانه روزی و در هفت روز هفته پاسخگوی شما می باشند

 

 

انواع مدل های یو پی اس تسکام

تسکام مدل 250kVA, تسکام مدل 300kVA, خرید یو پی اس, خرید یو پی اس تسکام, خرید یو پی اس تسکام 100KVA, خرید یو پی اس تسکام 160kVA, خرید یو پی اس تسکام 200kVA, خرید یو پی اس تسکام 250kVA, خرید یو پی اس تسکام 300kVA, لیست قیمت یو پی اس تسکام, یو پی اس تسکام, یو پی اس سه فاز صنعتی, یو پی اس صنعتی

UPS TESCOM ۱۰۰kVA – 120kVA – 160kVA – 200kVA – 250kVA – 300kVA

اصلی, یو پی اس, یو پی اس سه فاز TESCOM 3PH/3PH, یو پی اس صنعتی تسکام TESCOM برچسب: 100KVA یو پی اس, 100KVA یو پی اس آنلاین تسکام, 160kVA یو پی اس, 200kVA یو پی اس, 200kVA یو پی اس آنلاین تسکام, 250kVA یو پی اس, 250kVA یو پی اس آنلاین تسکام, 300kVA, 300kVA یو پی اس, 300kVA یو پی اس آنلاین تسکام, تسکام مدل 200kVA, 

 

مطالب مرتبط:

انتخاب و نصب انواع استابلایزر

سیستم برق یو پی اس (UPS) چیست؟

معرفی و خرید یو پی اس فاراتل

یو پی اس ایست east

صفحه محصولات هامین صنعت



شرکت فناوران صنعت هامین با سالها تجربه در ساخت و تأمین باتری های یو پی اس، یکی از شرکت های معتبر و خوشنام در فروش انواع باتری های ups و تأمین خدمات جانبی این محصول است. برای مشاوره، اطلاع از قیمتها و خرید تماس بگیرید.