باتری یو پی اس یوفو (UFO) | هامین صنعت نمایندگی فروش یوفو

باتری یو پی اس یوفو (UFO) | هامین صنعت نمایندگی فروش یوفو

باتری یو پی اس یوفو (UFO) | هامین صنعت نمایندگی فروش یوفو

                                        

باتری یوفو ufo

باتری یو پی اس یوفو یک باتری شارژی و سیلد اسیدی است که در کشور عزیزمان ایران تولید می شود. یوفو یک منبع تغذیه یو پی اس با کیفیت است که گروه صنعتی تجاری اشجع واقع در استان اردبیل آنرا تولید می کند. اشجع یک کارخانه تولید یو پی اس و باتری به روز و بسیار مجهز است که در پارک صنعتی اردبیل قرار گرفته است. اشجع بیش از 30 سال پیش تأسیس شد که به دو بخش یا شرکت تقسیم شده است. شرکت اول وظیفه تولید محصولات باتری و شرکت دوم نیز وظیفه فروش باتری ها را بر عهده دارد. ظرفیت تولید این کارخانه هزاران دستگاه از انواع باتری ماشین است. 

باتری یوفو

با کارخانه تولید یو پی اس یوفو UFO بیشتر آشنا شوید

این کارخانه یکی از بهترین کارخانه های تولید باتری در آسیا است چرا که خط تولید این کارخانه از سیستم های PLC، و همچنین تکنولوژی های به روز تولید باتری شارژی خودرو و یو پی اس بهره می برد. اشجع با فناوری به روز برای ساخت صفحات باتری با تکنولوژی Expand اکسپند، باتری های با کیفیت MF را تولید می کند. باتری یو پی اس یوفو و باتری ماشین یوفو از با کیفیت ترین محصولات ایرانی بوده و با خدمات پس از فروش خوبی که دارند به یکی از بهترین گزینه های خرید برای ایرانیان به شمار می آیند. شرکت هامین صنعت افتخار دارد که به عنوان یکی از نمایندگی های فروش و سرویس دهی باتری یوفو در خدمت مشتریان محترم می باشد.

 

تیم فنی گروه تجاری اشجع دارای با سابقه ترین متخصصین است که دارای 30 سال تجربه در تحقیقات و تولید باتری هستند. تیم تحقیق و توسعه، واحدهای تولید، کنترل کیفیت و بخش فنی و مهندسی باتری یوفو موفق به تولید باتری های با کیفیت یوفو UFO شده اند. این تیم با همکاری و مشورت با بهترین تولیدکنندگان باتری یو پی اس UPS کشور چین نظیر شرکت های Chilwee Shoto، Zhejiang، و Jiyuan Wanyang و غیره و همچنین با تجمیع دانش های فنی و به روز در زمینه تولید باتری توانسته اند به روزترین دانش تولید باتری را به کشور بیاورند. شرکت تولید کننده باتری یو پی اس یوفو و باتری ماشین یوفو در نهایت توانسته است یک خط مونتاژ به روز و مجهز برای تولید باتری های یو پی اس UPS مارک یوفو و باتری شارژی ماشین یوفو UFO فراهم کند که توانایی تولید انواع باتری با تکنولوژی ضداشتعال (خود نسور) را دارد. این شرکت دارای چندین ایتسگاه کنترل کیفی یا QC نیز می باشد. 

باتری 12 آمپر یوفو

تست های ایمنی باتری یوفو (UFO)

باتری یوفو به نحوی تولید می شود که در زمان ساخت باتری ها، انواع تست ها بر روی آنها انجام می شود، تست های نظیر موارد زیر:

  • تست اتصال کوتاه - پس از ریخته گری اتصالات بین سلول ها
  • تست حریق
  • تست نشتی بین جلد، درب و محل ترمینال ها بعد از ساخت اولیه
  • تست مقاومت
  • عایق کاری با چسب مخصوص به دفعات زیاد 
مشخصات باتری یوفو ufo

 

به این صورت کیفیت پلیت یا قالب بیرونی بارها چک می شود تا هیچگونه درزی نداشته باشد و در برابر ضربه مقاوم باشد. این تیم قصد دارد که بعد از اخذ مجوزها و گواهینامه های مربوطه یک فناوری ضدحریق پیشرفته را وارد بازار باتری ها از جمله باتری های یو پی اس یوفو UFO و باتری های ماشین و شارژی یوفو UFO، بکند.

 

اطلاعات مربوط به باتری یوفو ufo

برای اینکه یک خرید مناسب داشته باشید باید اطلاعات مناسبی از باتری ها داشته باشید. پس اگر قصد خرید باتری یوفو در تهران یا شهرستان را دارید. این مقاله را تا انتها بخوانید.

باتری های سیلد اسید در محل هایی که با قطعی برق زیاد مواجه هستند، کاربرد بسیار زیادی دارند. 

باتری های یوفو دارای دو نوع هستند: AGM و GEL. تمام باتری ها دارای ولتاژ 12 ولت می باشند. این باتری ها با آمپرهای مختلفی تولید می شوند؛ آمپرهای 4.5، 7.5، 9، 12، 18، 28، 42، 65 و 100. باتری یوفو دارای یک سری سلول های VRLA است که فرمول شیمیایی یکسانی از اسید سرب هستند. باتری یوفو ufo دارای دو پلیت سربی است که نقش سولفوریک اسید و الکترود را ایفا می کنند. درنتیجه الکترولیت را تشکیل می دهد تا کارکرد باتری تکمیل شود.

در باتری های سیلد اسید و یو پی اس جریان شارژ را طوری تنظیم می کنند که باتری بتواند قابلیت جذب انرژی داشته باشد.زمانی که یک سلول دشارژ می شود، سرب و اسید رقیق می شوند و درنتیجه یک واکنش شیمایی بین آنها رخ می دهد که نتیجه آن تشکیل سولفات سرب و آب است. برعکس، زمانی که سلول شارژ می شود همین آب و سرب سولفات به سرب و اسید تبدیل می گردند. 

باتری ufo

 

هامین صنعت، بهترین نماینده فروش باتری یو پی اس یوفو UFO و باتری ماشین UFO یوفو در تهران است که خدمات پس از فروش آن همیشه بالاترین نمره را از مشتریان دریافت کرده است

 

بهترین قیمت باتری یوفو ufo - باتری های یو پی اس و ماشین یوفو ufo

شرکت هامین صنعت افتخار دارد که باتری های یو پی اس یوفو ufo و باتری های ماشین و شارژی یوفو را با نازل ترین قیمت بازار به مشتریان عرضه می کند. باتری های ارائه شده توسط شرکت هامین صنعت، همگی دارای تاریخ تولید به روز هستند و مشاوران ما درمورد مشخصات هر باتری شما را به نحو احسن راهنمایی می کنند تا باتری مورد نیاز خود را خریداری بفرمایید. همچنین باید بدانید که باتری یوفو با توجه به کارایی و کیفیت درجه یک

باتری یوفو ufo

 

شرکت هامین صنعت به دلیل اینکه یکی از عاملیت های فروش مستقیم باتری و یو پی اس یوفو است، از فروشندگان دست دوم و سوم نبوده و قطعا باتری یوفو را به بهترین قیمت به مشتریان عزیز عرضه می کند. می توانید این محصول را به صورت عمده یا تکی از هامین صنعت خریداری کرده و از تخفیف ویژه برخوردار شوید. 

 

تلفن تماس: 

09124612095

021-88461170

 

باتری یو پی اس یوفو دارای کیفیت و قابلیت اطمینان بالایی است. باتری ufo به دفعات زیاد قابل شارژ است که نوع 12 ولتی آن دارای کاربردهای زیادی است، ازجمله این موارد؛ 

  1. در سیستم های تجهیزات پزشکی،
  2. دوربین های مداربسته
  3. دزدگیر و سیستم های حفاظتی
  4. سیستم های مخابراتی
  5. شبکه های کامپیوتری و غیره
ufo 7.5 AH battery

 

چطور دوام باتری یو پی اس یوفو را بالا ببریم؟

برای بالا بردن دوام و طول عمر مفید باتری یو پی اس یوفو ufo باید شرایط خوبی را برای این باتری فراهم کنید. ازجمله، مکان قرارگیری آن دارای تهویه مناسب باشد، عاری از رطوبت یا گرد و عبار باشد. و همچنین محل مورد نظر باید در محدوده دمای استاندارد باشد، یعنی از قرار دادن آن در محل های خیلی گرم یا خیلی سرد اجتناب کنید. همچنین باید باتری یوفو را در محلی قرار دهید که کمترین امکان ضربه به آن وجود داشته باشد. 

 

باتری های شارژی یوفو

باتری شارژی یوفو UFO در آسانسور یا در ماشین های شارژی و موارد مشابه قابل کاربرد است. باتری های شارژی یوفو از نوع سیلد اسید و ولتاژ 12 ولت DC هستند که دارای حداکثر جریان شارژ متفاوت هستند. این باتری های شارژی یوفو ufo کیفیت پایدار، قابلیت شارژ و دشارژ متعدد و قابلیت اطمینان خیلی بالا دارند و شرکت هامین صنعت مفتخر است که به روزترین باتری های یوفو را به مشتریان ارائه می نماید. 

باتری ufo یوفو

 

باتری یو پی اس یوفو ufo در چه دستگاه هایی کاربرد دارد؟

 

اگر این سوال برای شما نیز پیش آمده که کاربرد باتری یو پی اس یوفو چیست، باید بدانید که این باتری ها در وسایل زیر دارای کاربرد هستند:

 

  • ویلچرهای برقی
  • موتورهای شارژی
  • دستگاه های یو پی اس UPS
  • مصارف صنعتی
  • تجهیزات پزشکی و بیمارستانی
  • سیستم برق اضطراری
  • دیتاسنترها
  • سیستم های حفاظتی
  • مصارف عمومی یا سیستم های هوشمند
  • سیستم های مخابراتی
  • بانک ها و موسسات عالی نظیر دانشگاه ها

 

گارانتی و ضمانت باتری یو پی اس یوفو، باتری شارژی یوفو، و باتری سیلد اسید یوفو به چه صورت است؟
هامین صنعت مفتخر است که انواع مختلف باتری های یو پی اس یوفو با آمپرهای مختلف را تأمین و توزیع می کند؛ و چه در تهران باشید چه در کرج یا هر شهر دیگری می توانید این محصول را با گارانتی شرکت اصلی و تاریخ تولید به روز خریداری کنید. باتری های یوفو دارای گارانتی 12 تا 18 ماهه هستند. به صورتی که باتری های 12 ولتی 4.5 تا 28 آمپر یوفو دارای 12 ماه گارانتی و باتری های 42 تا 100 آمپر دارای 18 ماه گارانتی هستند. 

باتری یوفو

 

خدمات پس از فروش و سرویس دهی های باتری یوفو (ufo) توسط هامین صنعت

باتری ایرانی یوفو دارای ضمانت نامه معتبر توسط شرکت اصلی است که در پاسخدهی به مشتریان و کیفیت خدمات پس از فروش درجه یک عمل می کند و با صرف کوتاه ترین زمان مشکل شما را رفع می کند. کلیه باتری ها دارای ضمانت 12 تا 18 ماهه هستند و گارانتی آنها در صورتی که دارای مشکلات زیر نباشند، ضمانت تعویض بدون قید و شرط دارند:


مواردی که باتری یوفو ufo شامل گارانتی نخواهند بود:

  • آسیب ظاهری بدنه
  • دفرمه شدن قطب های باتری
  • ذوب شدگی بر اثر اتصال کوتاه
  • باتری هایی که یک ماه به اتمام گارانتی مانده و کارت گارانتی ندارند
  • نشتی باتری در اثر شکستگی یا ترک
  • بادکردگی 


لیست قیمت باتری یوفو UFO

مشتریان عزیز که قصد خریدباتری یوفو ufo را دارید به استحضار می رسانیم که در گذشته لیست قیمت دقیق این محصولات را منتشر می کردیم، اما امروزه به دلیل نوسانات شدید قیمت دلار مجبور به استعلام لحظه ای قیمت ها هستیم. بنابراین برای اطلاع از قیمت انواع محصولات باتری یوفو و یا دریافت مشاوره رایگان می توانید با مشاوران و متخصصان هامین صنعت در تماس باشید.

تماس بگیرید

 

مطالب مرتبط

سیستم برق یو پی اس چیست؟

خرید یو پی اس ups فاراتل

یو پی اس تسکام tescom

یو پی اس ایست east

باتری هیتاکو



شرکت فناوران صنعت هامین با سالها تجربه در ساخت و تأمین باتری های یو پی اس، یکی از شرکت های معتبر و خوشنام در فروش انواع باتری های ups و تأمین خدمات جانبی این محصول است. برای مشاوره، اطلاع از قیمتها و خرید تماس بگیرید.