خرید و قیمت باتری یو پی اس هیتاکو (Hitaco) – لیست قیمت آبان 1401 | هامین صنعت

خرید و قیمت باتری یو پی اس هیتاکو (Hitaco) – لیست قیمت آبان 1401 | هامین صنعت

خرید و قیمت باتری یو پی اس هیتاکو (Hitaco) – لیست قیمت آبان 1401 | هامین صنعت

                                        

 

 

 

خرید و قیمت باتری یو پی اس هیتاکو 

معرفی یو پی اس هیتاکو. قیمت یو پی اس هیتاکو چند است؟ آیا هیتاکو برند خوبی است؟ یو پی اس هیتاکو بهتر است یا فاراتل؟ باتری یو پی اس هیتاکو ساخت کجاست؟ نمایندگی فروش باتری هیتاکو کجاست؟ قیمت باتری 42 آمپر هیتاکو چند است؟ باطری یو پی اس هیتاکو. اگر به این موضوعات علاقه مند هستید یا برای خرید به شما کمک می کنند این مقاله هامین صنعت را تا انتها مطالعه بفرمایید. 

 

شرکت یو پی اس هیتاکو در کشور چین و در سال 2002 تأسیس شد. این شرکت به خاطر سرمایه گذاری زیادی که روی آن کردند توانست در سالهای نخست فعالیت خود به عنوان یک شرکت تولید کننده باتری و با قیمت های ارزان تر و رقابتی نسبت به رقبا، به یکی از برترین تولید کنندگان باتری های سیلد اسید و یو پی اس در چین تبدیل گردد. امروزه برند هیتاکو دارای چند خط تولید شهرهای مختلف چین است: شهرهایی نظیر شنزن، هنگ یانگ و شانگهای. که در مجموع 19 خط تولید در این 3 کارخانه دارد. بنابراین نتیجه می گیریم که شرکت یو پی اس هیتاکو (Hitaco) کیفیت و رقابت را به عنوان یکی از سیاست های اصلی خود برگزیده است. 

باتری هیتاکو

دفتر مرکزی کمپانی هیتاکو HITACO در شهر شنزن قرار گرفته است. البته راز ماندگاری و شهرت هیتاکو نیز برنامه ریزی دقیق، گسترده و بی نقص برای عرضه وسیع محصولات خود است. این شرکت سرمایه گذاری زیادی روی بازارهای رقابتی کشور چین کرده و با قیمت شکنی بی نظیر توانست بازار یو پی اس چین را به هم بریزد و سهم خوبی از مشتریان را به خود اختصاص دهد. 

شرکت هیتاکو به عنوان یکی از توایدکنندگان باتری یو پی اس و سیلد اسید دو ویژگی را در یو پی اس های خود رعایت کرده است که با کمک آنها توانسته سهم خوبی از بازار نسبتا رقابتی باتری یو پی اس و سیلد اسید را در ایران ازآن خود کند. و اما آن دو ویژگی، یکی کیفیت عالی و دیگری طول عمر خوب هستند. 

در نهایت HITACO در عرض فقط چند سال توانست به یک ابرغول در بازار تولیدکنندگان باتری یو پی اس و سیلد اسید تبدیل شود. 

کیفیت ساخت باتری هیتاکو چگونه است؟

HITACO سرمایه گذاری زیادی در بخش تحقیق و توسعه داشته است و درنتیجه توانسته است که در کیفیت محصولات خود جهش بزرگی داشته باشد. باتری های یو پی اس هیتاکو امروزه در بین با کیفیت ترین و معتبرترین باتری های سیلد اسید و یو پی اس UPS در بازار هستند. 

بروشور باتری یو پی اس هیتاکو

نقطه قوت های باتری یو پی اس هیتاکو:

  • کیفیت عالی در برق رسانی پایدار، بدون افت و نوسان
  • عمر متوسط باتری ها
  • انطابق با استانداردهای جهانی نظیر IEC، BS، Eurobat، و JIS
  • ایمن در مقابل نشت و رسوب اسید باتری
  • عدم نیاز به تعمیر و نگهداری
  • چرخه شارژ و دشارژ بهینه شده optimized 
  • سیستم داخلی برای تخلیه گاز اسید
  • عدم نوسان و اختلال در ولتاژ در حین کار
  • امکان شارژ و دشارژ به دفعال و مدت زمان زیاد
  • دشارژ خود به خودی خیلی کم
  • امکان نگهداری طولانی بدون نیاز به شارژ کردن
  • تأثیرپذیری خیلی کم از عوامل محیط نگهداری نظیر رطوبت و دما
باتری یو پی اس هیتاکو

 

نمایندگی باتری هیتاکو

هامین صنعت یکی از نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش شرکت یو پی اس هیتاکو HITACO در تهران است که به صورت تخصصی و با مشاوره صددرصد رایگان باتری های یو پی اس هیتاکو Hitaco، سیلد اسید و باتری های مخابراتی هیتاگو را به فروش می رساند. برای تماس با مشاوران ما می توانید تماس بگیرید.

 

تماس مستقیم با کارشناس فروش

 

طول عمر مفید باتری Hitaco هیتاکو 

همانطور که در بالا اشاره شد، طول عمر باتری های هیتاکو از جمله باتری های سیلد اسید هیتاکو متوسط است و در شرایط استاندارد، باتری های هیتاکو 4 الی 6 سال کارایی دارند.

گارانتی باتری UPS هیتاکو Hitaco UPS

تمامی باتری های هیتاکو با هر آمپر و مشخصاتی دارای یک سال گارانتی از تاریخ تحویل از طرف فروشنده به مصرف کننده هستند. در طول مدت گارانتی و در صورت ایجاد مشکلاتی که به خاطر قصور واضح مشتری نباشند، گارانتی این شرکت اقدام به تعویض باتری ها می کند.

کاربرد باتری هیتاکو و موارد مصرف هیتاکو

با توجه به اینکه باتری هیتاکو از نوع تمام آمپر پر مصرف است، در همه زمینه ها می توان از باتری های برند هیتاکو استفاده کرد: ازجمله در انواع یو پی اس، در دزدگیر، انواع وسایل شارژی نظیر ماشین شارژی و موتورسیکلت برقی، صنایع انرژی خورشیدی، صنایع مخابراتی، انرژی های تجدید پذیر و غیره. 

لیست قیمت باتری UPS هیتاکو  - آخرین قیمت ها آبان 1401

شرکت هامین صنعت به استحضار شما مشتریان محترم می رساند که به دلیل نوسانات شدید در قیمت دلار، در حال حاظر مثل گذشته قادر به ارائه لیست قیمت باتری های یو پی اس هیتاکو نیستیم. درنتیجه به منظور استعلام به روز قیمت ها و اطلاع از آن می توانید در هر ساعت از شبانه روز با کارشناسان هامین صنعت تماس گرفته و استعلام قیمت را بگیرید. 

 

تماس با هامین صنعت:

021-88461170

09124612095

 

دیگر مشخصات مربوط به شرکت هیتاکو – تولید کننده باتری های برند هیتاکو

این شرکت در ابتدا شروع به تولید باتری های سرب اسیدی کرد. 

لوگوی شرکت هیتاکو

باتری های این شرکت دارای کیفیت بسیار خوب و عمر متوسط هستند. طول عمر 4 تا 6 سال در شرایط مساعد یعنی این برند نسبت به بسیاری از شرکت های تولیدی یو پی اس عملکرد بهتری دارد. 

امروزه برند هیتاکو محصولات متنوعی را به بازارهای جهانی به خصوص آسیا صادر می کند و محدوده کار این برند بسیار گسترده و وسیع است. 

کیفیت باتری های یو پی اس، از نوع باتری های نیکل کادمیوم و سرب اسیدی برند هیتاکو بی نظیر است. به طوری که سهم بالایی از بازار ایران را به خود اختصاص داده است. با توجه به صرفه اقتصادی باتری هیتاکو در ایران، این برند همه روزه در بین مشتریان ایرانی محبوب تر می شود. 

راهنمای خرید از فروشگاه هامین صنعت

 شما مشتریان محترم می توانید انواع مختلف باتری های Hitaco را با بهترین قیمت و کیفیت از وبسایت هامین صنعت سفارش دهید. البته سفارش به صورت تلفنی می باشد و قبل از خرید یک مشاوره رایگان نیز به شما داده می شود. در ضمن ارسال باتری به سراسر نقاط تهران نیز رایگان است. شما می توانید هم باتری ها و هم لوازم جانبی هیتاکو را از فروشگاه هامین یو پی اس خریداری کنید. 

همچنین برای خرید حضوری یو پی اس نیز می توانید مستقیما به آدرس فروشگاه مراجعه کرده و از هامین جنس خود را دریافت و از ما هدیه ویژه دریافت کنید. برای دریافت آدرس کلیک کنید.

شماره های پشتیبانی و مشاوره:

دفتر مرکزی: 02165365527

شماره موبایل کارشناس: 09124612095

 

مطالب مرتبط

یو پی اس تسکام

یو پی اس ایست east

یو پی اس فاراتل Faratel

سیستم برق یو پی اس چیست؟

باتری یوفو

 



شرکت فناوران صنعت هامین با سالها تجربه در ساخت و تأمین باتری های یو پی اس، یکی از شرکت های معتبر و خوشنام در فروش انواع باتری های ups و تأمین خدمات جانبی این محصول است. برای مشاوره، اطلاع از قیمتها و خرید تماس بگیرید.